HTML

MK: Így nem lettem második

Shiron 2017.03.31. 22:08

Sziasztok!

Pörögnek az órák, telnek-múlnak a napok, de sehol egy új bejegyzés. A helyzet változatlan, az élet nevű játékot játszva bizony vannak könnyebb és nehezebb pályarészek, én most egy bonyolultabb szakaszban kalandozok, de ez sem tarthatott vissza attól, hogy 25-én szombaton Pécsen részt vegyek életem első 60/1 formátumú versenyén. Mivel még sem babbbR sem Zsoke nem küzdött ebben a rendszerben, így elég bizonytalanok voltunk mivel is kéne indulni. Végül három teljesen eltérő koncepciót sikerült összedobnunk pénteken éjjel, amik több-kevesebb sikerrel bizonyítottak is. Előszóként már csak annyit tennék hozzá, hogy az alkohol ROSSZ értem?! (illetve nem rossz az, de ha sokat fogyaszt az ember és nem alszik semmit, akkor ez a páros még visszaüthet egy olyan összetett játék kapcsán mint az MK kiválasztottak, de ne rohanjunk annyira előre)

Mint említettem péntek éjjel estünk neki a pakliépítésnek babbbR-rel, és teljesen eltérő módon okoskodtunk. Sem az ő sem Zsoke paklijára nem térnék ki részletesen, megteszik ezt majd ők ha szeretnék (vagy ha igény van rá írok róluk kicsit, csodálkoznék ha ezekre copyright logót égettek volna ;) ). Jómagam úgy agyaltam, hogy 60/1-en sokan fognak igazi darálós paklival játszani (hát nem kicsit tévedtem, de erről később). Gondolok itt akár lovagokra, akár gladiátorokra, ahol mindenki használ minden akciólapot, és egyetlen céljuk van, a másik lemészárlása. Egy ilyen koncepciót is terveztem, de valami összetettebbet szerettem volna, hiszen ebben a verzióban nagyon benne van, hogy aki rosszabbul húz, az bukja  a bunyót. Én valami trükkösebbet akartam, amit nem lehet csak úgy ledarálni. Előző dombóvári versenyen használt elf faj paklim így jutott eszembe. Mi lenne, ha most is fajpaklival jönnék, és a Törzsszövetséget kihasználva, a legkirálymegatápabbszivatáskirálynőjét jelenbe rakva szinte sérthetetlenné válnék (na jó csak védetté)? Igen a Szellők leánya volt a koncepció alapja. 60/1 simán behúzom nem? Hát azért erre nem építenék, így más módszerek is szükségesek lehetnek a hölgyemény kézbe, vagy pástra varázslásához, így nyúltam vissza egy szerintem rég elfeledett küldetéshez: Legendák tornyának felkutatásához. Oldják a neves elf bárdok, és azt keresek ki ami tetszik. Nem rossz, de ezt is ki kell szedni valahogy, így bekerült a Csuklyás idegen is, rengeteg távtámadás, és ehhez kapcsolt tárgy, hogy nyugodtan harcolhassak védett poziból. Otthon hajnali 5:15-ig sikerült 0 győzelemmel 5 vagy 6 vereséget bezsebelnem babbbR ellen, így nem voltam nyugodt, de valahogy nem éreztem rossznak a koncepciót, csak barátom dekkje valahogy mindig jól jött ki. Sebaj ezért teszteltünk (meg ittunk annyit :D ).

Szombat reggel (I mean miután aludtunk két órát), még faragtunk kicsit a lapokon, konkrétan Zsoke paklija harmada kihullott és újjá lett építve, majd indultunk is Pécsre, hogy versenykörnyezetben is bizonyíthassunk.

Első ellenfelem Gabcsa volt, aki kincsek megoldására specializálta a dekkjét. Ennyit a nagy mészárlásról. Allrinnal kezdtem, és a Kidöntött fatörzsek bosszúállója is kezemben volt akciólapokkal, majdnem tökéletes. Ekkor felébredt a sárkány a túl oldalon ami bár mp fölényt adott, de értékes lapokat követelt. Ezután lepattantam egy kincsről egy Titkos legendárium okán, így már éreztem, hogy ez nem lesz egyszerű. Azért szépen lassan épült a sorom. Lent volt a mesterlövész, aki magában is komoly fenyegetés, igaz frontból nem tud lőni, tehát tüzérségi támogató szerepet töltött be. Erre a partyra emlékszem a legkevésbé, de azt tudom, hogy az ostromerőd falát sikerült egy akciólappal 3-ra redukálni, és ezzel megnyílt az út a többi toronyszint felé. Szerencsére Allrin megkerülhetetlennek bizonyult, így kellő fedezet mellett sikerült lerombolnom Gabcsa tornyát.

1:0

 

Második fordulóban Zsokét kaptam. Hurrá!!! Mondjuk babbbR és ő is nyert így várható volt, hogy valahogy házirangadó lesz. Mivel hajnalban Zsoke pakliját egyszer legyőztem, így elvileg verhető, de csak akkor ha rosszul húz. Hát, ez nem történt meg. Igyekeznem kellett mert tudtam, hogy annyi akadály jelenik meg rövid időn belül a páston ami kezelhetetlenné válik így Horianarral kezdtem, hátha tudok Legendák tornyát oldani. Sajnos Zsoke Csontsárkánya marha éhes volt, és mivel nem volt senki aki kaját cipelhetett volna neki, Horianar teljesen elgyengült egyedül cipelve a zsákokat és végleg nyugalomra tért. MP fölény bukta, gyors akciók bukta, hát... Próbáltam kis kallereket lehozni, Allrinnak semmi hasznát nem venném a sorában ügyeskedő ellenfelem ellen. Ott második körben már Charysi Lesath használta a homokórát, így folyamatosan fogyasztva a paklimat. Ez ellen semmit nem tehettem, és Zsoke van annyira rutinos, hogy egyetlen pillanatra sem adta ki az mp fölényt a kezéből, így gyakorlatilag 0 esélyem maradt. Azért próbálkoztam, de nagyon gyorsan felzabálta a paklimat. Rosszul is húztam, bár a Szellők leánya megjelent, de bestia ellen az nem véd ;)

1:1

 

 

Harmadik fordulóban egy kis sorsolási keveredés miatt babbbR ült le velem szemben. Házirangadó numero kettő. Mivel nem sok pozitív élményem volt a rend-halál neves dögjei ellen, így most sem számítottam semmi jóra. A kezdetek nem is voltak egyszerűek. Mikor megkaptam a Évszázadok rohamát visszaverőt és az ismétlő számszeríj kombót, gondoltam, hogy na hozhatsz bármit, megoldom. Ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna.  Harrg? Valaki? Megvan? Igen, minden kincset hazacibál, és pár kör alatt úgy néz ki mint egy karácsonyfa, de ez még hagyján. Van neki egy cuki képessége. Tudja valaki? Gondoltam, hogy még nem volt sok haszna korábban :D Na annyit tud a szakállas koma, hogy célpont kaller első harci cselekedete nem érvényesül... Érted, megszak vagy akármi... Hiába volt lent hazalövő barátunk meg egy Velar határvadász, rámutatott a számszeríjas pajtira, így az bizony nem zavarja haza... Meg is próbálta agyonütni, de nem készült rá, hogy ő bizony pap is. Mondom heal, jaaaa, hogy így ez lenne az első cselekedete? Ezt a rohamot nem verte vissza... Ahogy gyűlt a cucc Harrgon, megindult lassan a tornyomra is, pláne hogy Terda Radovik pottyant mellé a sorba. Ekkor jött a tökéletes megmentő, az ászok ásza: Szellők lánya. Leröppent mellé még egy Hullámzó erdők őre lekerült egy uscayhafa-íj és azon kapta magát babbbR hogy ezek lőnek. Mikor hős kincsvadásza belefutott az Erdők őrébe még nem érezte, hogy baj lehet. Pedig Felcsercsarab ide, zárvány oda, bizony Harrg meghalt. Tette ezt ráadásul egy Sárkánypikkelyvértért induló úton, amit így én vittem haza. Fordulópont? Már csak egy tornyom volt, így nem éreztem, hogy akár ez elég lenne, de a védelem működött. Mivel olcsóbbak voltak a karaktereim, és elég jól öltek, így hosszabb időre megakasztottam babbbR pakliját. A folyamatosan növekvő mp-ből először Allrin, majd Kenawyn érkezett sorba, ellenfelemnél a jövő katonája, és Yandra jelent meg. Viszont mivel nem tudott ártani nekem, nyugodt voltam, bíztam a védelemben. Ekkor azonban olyasmi történt, ami velem még soha: letelt az időnk. Mivel mindenki a mi kiélezett meccsünket nézte, Zsolti főbíróként úgy döntött kapunk még pár kört, mert bár úgy néz ki babbbR nyert, ez nagyon gyorsan változhat. Már volt elég kallerem és szintem, hogy megoldjam a Fajháború megnyerését, és soromba pottyant 15 nevesített hegyomlás méretű elf kalandozó. Ez az esetek 99%-ban egyenlő a győzelemmel, de azt említettem, hogy fáradt voltam? Nos itt visszaütött. 4mp-m maradt, jelenben a Legendák tornyának felkutatása, és a Káosz szívének felkutatása. Babbbr elengedte a legendákat, és itt beütött a kevés alvás. Miután megoldottam 2mp-m maradt és mivel folyamatosan nyomták körülöttem, hogy gyerünk már, csináljátok már, sajnos a legértelmetlenebb dolgot tettem: megoldottam a Káosz szívét is... Hogy ez miért volt hiba? Nos azért mert a Legendák tornya + Fajháborúk + ellenfélnél Fakó crysallus az bezony 10 dp... Ráadásul babbbR sorában ott várt elfoglalásra egy Császári vadaspark, vagy a soromban lévő Graian Dias'Dyanan cirn Deagh-gal ostromolhattam is volna, vagy Leirren megidézhetett volna a múltamból egy Oltalmazó ligetet... Szóval 11 dp win kézfogás bb! De én megoldottam a káosz szívét... Következő kör babbbR 6mp-n kifizette Beriquel végzetét... Igen... Egy üres tornyot ostromolhatott meg, ami azt jelenti, hogy kikaptam, egy már megfordított, és megnyert meccsen...

1:2

 

Negyedik forduló: Nem titok, a harmadik forduló eredményén végtelenül elkeseredtem. Én hibáztam, és ez sokkal jobban zavar, mintha simán jobb paklitól kapok ki, vagy az ellenfelem játszik tökéletesen. Ott nem babbbR nyert hanem én veszítettem, emiatt az utolsó fordulóba lépve teljesen szétestem. Igazából csúnyán hangzik, de nem érdekelt az eredmény. Azért igyekeztem, Zsolti jött szembe Krad hívőkkel. Nem tűnt egyszerűnek az eset, de tudtam ha kiépülök nyerhetek. Első körben Horianarral kezdtem, ellenfelemnél megjelent Thorel Monparasan és egy Ezüstlunír pajzs. Nem mertem kockáztatni, Százlépésről rálőttem, a nem épp mesterlövész lánnyal, de elfként hozta a kötelezőt. Második körben így nyugodtan mehetettem a Legendák tornyáért, és kerestem is a Szellőlányt. Harmadik vagy negyedik körre ő is oldott kincseket, nekem is kiépült a törzsszövetségem, így bátran álltam be a lovagokkal szembe. Rengeteg lövést adtam le, Kidöntött fatörzsekkel Uscayhafa-íjjal, meg Horianar a shadleki páncéltörővel, de hiába lőttem szíven, meg mészároltam minden létező módon őket annyi gyógyítás volt Zsoltinál, hogy kihordta nagyjából lábon (na jó egy Oroszlánszív paplovag elhullott). Mivel Krad hívők éberen mentek haza, és második hullámban már sikerrel vették az akadályt és gyűlt némi kincs és dp is Zsolti tornya mellett. Láttam azonban hogy itt is megjött Allrin a kezembe Ismétlő számszeríj a raktárban, GYERÜNK HAD CSATOLJAM MÁR! Megoldott még egy küldetést, és némi kincset a lovaghorda, de eljött a pillanat. Allrin megkapta álmai fegyverét és ezzel igazából meg is hozta a győzelmet. Bármi is indul el Zsolt részéről az meghal. Ez alól egyetlen kivétel van Thorel volt, akin immár két Ezüstlunír cucc is volt, szóval azt nem fogták a nyilak. Sebaj azt blokkolom szintből, úgysem árthat nekem. A gondolat jó volt, de a kedvem teljesen elszállt, a figyelmem pedig már sokkal korábban összeomlott. Egy óvatlan pillanatban Horianar, Kidöntött fák bosszúja és Szellőlánya megoldotta a káosz szívét, de nem figyeltem, hogy Thorel egyedül megold elegendő DP-t, és ezzel ki is kaptam. Gratuláltam Zsoltnak és még mindig a babbbR elleni meccs hatása alatt állva félrevonultam keseregni.

1:3

A verseny nagyon jó hangulatban telt, köszönöm minden versenytársamnak és ellenfelemnek, hogy részt vett az eseményen és ezzel ilyen jól szórakozhattam. Tanulság ezúttal nem a tornyok falában volt kereshető, hanem a rutintalanságban, és a figyelem hiányában. Ha többet játszottam volna, biztos észreveszem a Vadasparkot, vagy ha van időm legalább szétpakolni a kalandozókat akkor talán kiszúrom a +2dp-s ostromot, de az időtúllépés miatt akkora volt a nyomás, hogy nem figyeltem. A legértelmetlenebb dolgot csináltam, és ezzel veszítettem. Hazafelé babbbR-rel beszélgetve megállapítottuk, hogy talán jobb lett volna, ha Zsolti lefújja döntetlennel, akkor figyeltem volna az utsó fordulóban is, így viszont az ő rutinja, és Zsolti rutinja is felülkerekedett rajtam. Ez csak azért zavart ennyire, mert a paklim jó lett, és élveztem is vele a játékot. 6 ponttal pedig második lettem volna Zsoke mögött aki veretlenül nyerte a versenyt, így viszont be kellett érnem egy hatodik hellyel, na majd legközelebb.

Április 22 29-én jellemek harca Dombóváron, ahol végre megjelenhetnek az amundok is! (igaz Zsoke? :D )

Üdv,
Shiron

Címkék: kártya pécs szigetvár kiválasztottak mk shiron 60/1

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamercritics.blog.hu/api/trackback/id/tr3412392581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása