HTML

5865-ös LEGO szett értékelése

Shiron 2011.07.04. 17:40

Sziasztok!

Hosszú ideig volt nagy csend a blogon, aminek én vagyok az oka. Ugyanis lustaságom már-már határtalan. Most azonban igyekszem rendszerességgel posztolni valamilyen kritikát. Kezdeném is mai napon egy kis LEGO csomaggal.

Olvassátok, és kommenteljétek, ha van hozzáfűznivalótok.


 

 

Eljött az idő, hogy az egyik bevásárlóközpont által lehetővé tett pontgyűjtő akció keretében VÉGRE Lego-t lehetett beszerezni, méghozzá kedvezményesen. Jómagam Castle  és Pirates esetleg SW vonalon gyűjtögetem a szetteket újrakezdésem óta, de nagyon kíváncsi voltam egy Creatorra is, így most, hogy a lehetőség adott volt beszereztem egy 5865-ös számú kis dömpert. Íme a végigjátszás:

1.  Alapadatok

Neve:  Mini Dömper

Sorozatszám: 5865

Témakör: Creator

Altéma: -

Kiadás éve: 2010

Kockaszám: 60 + 3 tartalék

Ajánlott életkor: 6-12

Minifig: 0

Ára: 799 HUF + 10 hűségpont

 

2.  Mi van a dobozban?

 

Kis dobozban meglepően sok elem és egy összerakási útmutató szerepel ami tartalmazza a dömper, dzsip, és a gokart? összerakását is. Meg kell említeni, hogy nekem ez az első olyan szettem ami ilyen kompakt dobozban volt. Kifejezetten tetszik és jópofának találom a kupakos megoldást, igaz a nagyobb szetteknél azért ez problémás lenne, de ennek tökéletesen megfelel. Mérete kicsit nagy, de ezt mostanában már megszoktuk.

  

3. Játékmenet

Mivel mini készletről van szó, így az összerakás nem tart tovább pár percnél.  Igazából semmi különleges nincs benne, mégis nagyon el van találva.

Először a kis dömpernek estem neki. Gondoltam, hogy megpróbálom fejből összedobni, aztán végül mégis használtam a kis útmutatót (utólag megvallom, nem bántam meg), no nem azért mert annyira bonyolult, hanem mert nagyon okos megoldások vannak benne.  Szeretném hangsúlyozni, hogy a hátulja billenthető, csak erről elfelejtettem képet csinálni.

Mikor összeraktam már tudtam, hogy ilyen formában fogom megtartani, annyira jól néz ki (amíg nem építem be valamibe :D)

Másodiknak a dzsip következett. Ez valahogy nem nyerte el a tetszésemet a doboz hátulján, de gondoltam egy esélyt azért adok neki. Nos egyben sem volt tökéletes. Valami hiányzott belőle, vagy nem stimmelt. Rögtön szemet szúrt, hogy a hátsó lámpák megegyeznek az elsőkkel (színre), mondjuk értem, hogy nem akarták a dömper féle megoldást itt is feltenni (sárga lámpákat előre és a narancssárgát a kocsi tetejére), de valahogy nem az igazi.

Megjegyezném még itt, hogy a járgány hátulján lévő kis fekete elem (a szürke kilógó elemek felett, nem tudom ezek pontosan mi célt szolgálnak itt) egy sima rácsos elem. Nem egészen tudom, hogy miért nem használták inkább a sima 1*2-es zöld elemet, az ugyanis marad az építés végén.

 

Végére hagytam a gokartot, vagy versenygépet, mindegy minek is nevezzük. Megmondom őszintén először emiatt akartam megvenni a szettet, de mikor elkészült rá kellett jöjjek, hogy ez nagyon tömör. Nem ilyennek kéne lennie egy Forma autónak, a hátulján lévő kis lángcsóváról nem is beszélve. Mert csak annak tudom nevezni a kipufogóból előtörő oszlopot. Sajnos ez csalódás volt de a dömper miatt abszolút nem bántam meg.

 

4. Értékelés

-/- Minifigre. Erre értelemszerűen nem adnék pontot, mivel a creator szettekben nincsenek. Nos, meglepetés nem volt, itt sem találtam :D

7/10 kockákra. Nem feltétlemül sok az amit kapunk, de egy ekkora készlethez képest elég jól vannak felhasználva az amúgy alap darabok.

8/10 a játékélményre. Kifejezetten élveztem az összerakásokat. Mindhárom esetben, még akkor is ha a dömper mindhárom közül messze a legmenőbb. Önmagában a játékélmény igen behatárolt, habár a billenthető plató pozitívum. Itt kell megemlítenem, hogy nekem ez az első olyan szettem amiben már ezek az új „slick” kerekek szerepelnek, és azt kell hogy mondjam, nagyon ott vannak a szeren. Kifejezetten jól gurulnak és tapadnak, így mondjuk gurigázni akár magában is lehet vele J

8/10 az áráért. Én akciósan vettem, hiszen a matricák gyűltek maguktól. Az eredeti ár 1490 HUF lenne, az mondjuk szerintem kicsit sok érte.

8/10 az összpontszám. Ezt átlagolva adnám neki, és mikor kezembe vettem a dömpert, akkor magától is ezt vágtam volna rá. A kockák tekintetében nincs benne nagyon meglepő elem, mivel viszont én nem rég kezdtem újra a Lego gyűjtést így azért akadt finomság. Magában azért kicsit kevés a játékra, de mint már írtam nagyon jól gurul ;)

 

Üdv 

Shiron

 

 

Címkék: kritika lego truck dömper 5865 shiron

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamercritics.blog.hu/api/trackback/id/tr723038958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása