HTML

LEGO 6234 Renegade's Raft, Lélekvesztő a nagy tengeren

Shiron 2012.02.06. 08:00

Sziasztok drága olvasók,

Hétfő reggel, akkor egy LEGO készlet következik. Mégpedig életem egyik legmeghatározóbb csomagja. Nem a méretei miatt, vagy mert olyan zseniális a szett (bár az :P), hanem azért mert ez volt az első LEGO melyet hat évesen saját pénzemből, amit addig sikerült összespórolni, megvettem magamnak. Azt hiszem mindenki emlékszik arra a pillanatra, mikor először sikerül elvernie a teljes vagyonát valamire ami számára kedves, és minden pénzt megér. Nekem ez a kis csomag volt az első, és most be is mutatom nektek.

 

 

Ez a kis készlet különösen kedves számomra. Emlékszel még milyen volt, mikor kisgyerekként összegyűjtötted minden vagyonodat, hogy valami olyasmit vegyél magadnak amit csak akarsz? Nos nekem a húsvéti pénzből és üvegek visszaviteléből összespórolt kis vagyonomat kell ott hagynom a játékboltban, hogy cserébe hazavihessem ezt az apró kis dobozt, ami akkor nekem hatalmasabb volt mindennél.

1.  Alapadatok

Neve:  Renegade’s Raft

Sorozatszám: 6234

Témakör: Pirates

Altéma: -

Kiadás éve: 1991

Kockaszám: 38

Minifig: 1

Ára:  Bricklinken 700-800 HUF-tól kezdődően van.

  

 2. Mi van a dobozban?

38 elem egy kis zacskóban foglal helyet, illetve a cápa teste külön szerepel az építési útmutató mellett. A doboz kifejezetten kicsi, ami egy ekkora készletnél elvárt. Az elemeket kiöntve néhány fekete és sok sárga ágyúgolyót kapunk.

 

3. Játékmenet

Talán nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom nem tart sokáig a készlet összedobása. Ez nem is csoda tekintve, hogy gyakorlatilag képről összedobható kis készletről van szó. Fényképezéssel együtt maximum 5 percet vesz igénybe, és talán önmagában még nem is nagyon érdekes készlet, habár az a mohó cápa igazán komoly ellenfél lehet, egy ilyen kis lélekvesztőn hajózó kalózlegénynek.

4. Értékelés

Minifigre:

9/10 Én mindig is imádtam ezeket a kalózfestésű fejeket. Egyszerűen ebbe nőttem bele, és nagyon szerettem a szépen festett felsőtestet és kalapot is. Külön pontot adnék arra is, hogy 2 evezőt egy kardot és egy pisztolyt is kapunk a kis csomagban, ami azt hiszem kiemelkedő a mai felszerelés hiányban. A cápát azt hiszem a figekhez sorolhatom, inkább mint az elemek közé, így ezért szintén pont jár. Majdnem tökéletes :)

Kockákra:

7/10 Hát ebből nem kapunk sokat, de 6 évesen én voltam a legboldogabb ember, hogy ezt meg tudtam venni magamnak, és mikor kiborítottam ragyogtak a szemeim a sok ágyúgolyó elem miatt. Alapvetően egyszerű elemek vannak a dobozban feketék és sárgák. Tulajdonképpen bárhol felhasználhatóak, nem csak pirates vonalon.

Játékélmény:

8/10 Elfogult vagyok, nem is tagadom. Igaz, hogy önmagában nem végtelenek a lehetőségeink, ha viszont van bármilyen más kalózos készletünk akkor egy tökéletes kis kiegészítő. Egy nagyobb hajóhoz épp úgy mint egy szigethez, vagy másik kis készlet mellé. Addig pedig lehet küzdeni azzal a cápával :P

Ár:

8/10  A mai minikészletek valahol 700 HUF körül szoktak mozogni. Ha ekörül  jutunk hozzá akkor abszolút must have! Hiszen egy cápát és egy jól felszerelt kalózt kapunk a dobozban. Ennél sokkal többet nem adnék érte, habár 6 évesen MINDEN pénzemet erre költöttem. Azt hiszem ez azt jelenti hogy az ára számomra 10/10 J

Összesen:

8/10 Ennyi jön ki ha a fenti 4 számot matematikai átlagban megnézzük. Nekem ez örökre az első saját vásárlású kis készletem lesz és mindig is 10/10-es lesz. Igyekeztem nem elfogultan írni a készletről, ami helyenként igen nehéznek bizonyult. Minden pirates gyűjtőnek csak ajánlani tudom, azoknak pedig akik nem nyitottak még e felé a vonal felé javaslom, hogy ezzel a kis csomaggal tegyék meg. Egyszerűen úgy jó ahogy van ;)

 

 

Bátran kommenteljetek!

Shiron

Címkék: lego cápa kalóz pirates készlet végigjátszás renegade tutaj renegát shiron 6234

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamercritics.blog.hu/api/trackback/id/tr894067377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása