HTML

Epic Lagzi és LEGO meglepetés!

Shiron 2011.08.05. 16:12

Sziasztok!

Ez egy rendhagyónak is mondható bejegyzés lesz, mert nincsenek tesztek, pontok, csak egy ÓRIÁSI MEGLEPETÉS!  Bizony még egy olyan Geek mint jómagam is megnősülhet és egy igen jó nő volt hajlandó igent mondani, szóval ezennel szeretném megcáfolni, hogy a kockáknak nincs élete :D Van! Csak része a gép és a Lego is, és hogy a kedves feleségem milyen meglepetéssel szolgált az esküvő napján? Egy tortával. No ebben még nem lenne semmi meglepő, elvégre lakodalomban szokott lenni, de mivel én sokat panaszkodtam, hogy az egész a menyasszonyról szól (királylánynak öltözik, mindenki rá kíváncsi, és még táncot és !tortát! is róla nevezik el), ezért a torta felvágásakor egy második került az emeletes mellé.

Íme, a legkirályabb vőlegény torta:

 

 

KÖSZÖNÖM MINDENKINEK AKI EBBEN RÉSZT VETT, IMÁDTAM A MEGLEPETÉST! ;)

Sziasztok!

Shiron

Címkék: geek esküvő lego kocka torta királylány vőlegény menyasszony epic lagzi shiron

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gamercritics.blog.hu/api/trackback/id/tr83128338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrs gamer 2011.08.05. 17:01:27

Az elismerés nem csak az enyém, sőt...
Az új családod apraja-nagyja részt vett a szervezésben illetve a megvalósításban, és nem kis erőfeszítésbe került, hogy titokban maradjon!

Shiron 2011.08.05. 17:19:49

@mrs gamer: Hát igen. Nem tűnt fel hogy a szellememnek szörfös lány teste lett egy ideje :D
Tetszik a nicked :P

kicsiborsi 2012.03.06. 09:27:07

Kedves mrs gamer :-)
Egy kéréssel fogdulnék hozzád. Megtudnád adni, hogy hol lehet megvenni a LEGO nászpárt? Én is meglepetésnek szánnám a páromnak (Július 28.-án lesz az esküvőnk), de én gyűrűpárnként gondoltam alkalmazni :-)
Segítségedet előre is köszönöm :-)

mrs gamer 2012.03.11. 10:41:13

Szia! Az igazat megvallva én az itthon szunnyadó több száz lego minifiget kombináltam össze, a testeket, kezeket, lábakat, fejeket és hajakat/kalapokat. A menyasszony szoknyája pedig egy sima fehér 2-es kocka (bár most már úgy csinálnám, hogy olyan elemet használnék szoknyának, ami alul 2x2-es, felfelé szűkülve 1x2-es, és így uszálya is lenne). De úgy látom, a lego megtalálta ezt a piaci rést, és kiadtak egy ilyen szettet: www.kockaaruhaz.hu/?id=termekek&kereses=1&search_co=menyasszony&nyelv=hun Jó szervezést, és sok boldogságot Nektek!

kicsiborsi 2012.05.18. 09:41:10

@mrs gamer: Köszönöm a válaszod. Igen ezt a nászpárt már én is megtaláltam, csak sajnos lecsúsztam róla, már nem kapható :-( Akkor lehet, hogy én is handmade-el próbálkozok. Mégegyszer köszi :D
süti beállítások módosítása